Oczywiście że nie! Na początku wystarcza Ci grubsze legginsy w roli bryczesów, buty z gładką powierzchnią i obcasikiem jako sztyblety (to ma być malutki obcas a nie szpilka :)) no a toczek i bat na większości stajni można wypożyczyć - za darmo lub za niewielką opłatą. Oczywiście zakładamy luźną przewiewna koszulkę, polo lub koszulę. Najlepiej włożyć do spodni i ubrać się na ''cebulkę'' czyli wielowarstwowo. Na koszulkę koszula czy bluza i gdy się zgrzejemy zdejmujemy górną warstwę. Oczywiście nie do końca :)) zazwyczaj jeźdźcy wolą zostać w koszulce niż w.. dobra nie będę kończyć.
Na pierwsza jazdę nie będzie wam potrzebny bat czy palcat - będziecie oprwadzani lub instruktor będzie swą reką trzymał was na sznurku zwanym lonżą. A na rodzaje batów poświęcę inną notkę.
Do napisania.
Część! :))
niedziela, 13 grudnia 2015
Czy gdy zaczynam jeździć muszę mieć własny sprzęt?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz